Masaż uciskowy Lymphastim! | 1 zabieg tylko 29 zł! | ECM Lifeclinica w Elblągu! |

Jesienna promocja wciąż trwa! Nowoczesny masaż uciskowy Lymphastim dostępny w ECM Lifclinica!

Zachęcamy do skorzystania z ceny promocyjnej! 1 zabieg kosztuje jedyne 29 zł  przy zakupie pakietu 10 zbiegów i trwa 45 minut!

Efekty, jakie można otrzymać po takim zabiegu, to ujędrniona skóra i udrożnione naczynia limfatyczne, które umożliwiają swobodny przepływ limfy i szybsze oczyszczanie organizmu. O szczegóły pytaj w ECM Lifclinica!

Jeśli zmagasz się z zespołem ciężkich nóg, cellulit jest twoim utrapieniem, masz problemy z niewydolności żył, chorobami zwyrodnieniowymi stawów, angiopatią cukrzycową, chorobą niedokrwienia kończyn dolnych lub zespołem cieśni nadgarstka ten zabieg jest właśnie dla Ciebie!

Nie bagatelizuj tych objawów! Zgłoś się do ECM Lifeclinica! Zadbaj o profilaktykę i pozwól sobie na prawdziwą ulgę!

W ECM Lifeclinica posiadamy system do masażu uciskowego BTL-6000 Lymphastim. Masaż limfatyczny pobudza krążenie krwi i limfy, poprawiając stan organizmu.
W wyniku stymulacji odpowiednich punktów na ciele następuje lepsze odżywienie i praca komórek oraz odpowiednia regulacja krążenia krwi i funkcjonowania organów wewnętrznych. Poddawana masażowi skóra staje się bardziej jędrna i elastyczna. Poprawia się metabolizm tkanki tłuszczowej oraz przemiana materii w partiach skórnych, podskórnych i w mięśniach. Dochodzi do usprawnienia przepływu chłonki w układzie limfatycznym. Dzięki temu eliminowane są czynniki sprzyjające powstawaniu cellulitu. Masaż taki zapobiega niewydolności krążenia obwodowego, szczególnie w obrębie kończyn dolnych i pozwala pozbyć się efektu zimnych stóp.

Zapisy na innowacyjny masaż uciskowy Lymphastim w Elblągu (ECM Lifeclinica):